Meest gestelde vragen

VERZENDEN EN BEZORGEN

Wanneer wordt mijn pakketje geleverd?

Wij hebben een uitgebreide pagina met VERZENDEN EN BEZORGEN. Daar kunt u alle informatie op terug vinden. Bestellingen doordeweeks ( maandag t/m vrijdag) voor 14:00 geplaatst worden dezelfde dag nog verwerkt. Dat betekent hoe eerder hoe sneller de order bij u op de stoep staat. Soms verwerken wij bestellingen ook op de zaterdag. Onze gemiddelde levertijd is tussen de 1-5 werkdagen. Let op: Voor pre-order/ pre/ re stock orders hanteren we een andere levertijd. Gaat u naar de pagina van het product die u wenst te bestellen voor een geschatte leverperiode. 

 

Ik wil graag bestellen, maar er staat dat er niet geleverd wordt in mijn regio.

We doen ons best de website bij te houden en geoptimaliseerd te houden. Helaas komt het weleens voor dat onze voorraad niet correct in het systeem staat. Neem dan direct contact met ons op en vertel ons ook meteen om welk artikel het gaat inclusief de maat, dan kijken we met je mee. Er is altijd een oplossing zo kunnen we bestellingen namelijk ook handmatig invoeren. 

 

Mijn pakket aangemeld, maar is nog niet ontvangen door de bezorgingsdienst.

Dat kan kloppen, in sommige gevallen zetten we alvast uw pakket in het systeem. Dat doen we om de administratie voorspoedig te laten verlopen. In de meeste gevallen kunt u de track & trace code uiterlijk na 20:00 uur in de app volgen. Indien dit niet het geval is kijkt u dan de eerstvolgende werkdag weer in de POSTNL app of de bezorgingsdienst waarvan u het mailtje heeft ontvangen. Het kan zijn dat uw pakket bij ons wat vertraging heeft opgelopen, uw pakket zal dan uiterlijk de binnen enkele dagen te volgen zijn in de app of website.

 

De Track & Trace zegt dat de bezorger de levertijd niet heeft gered, maar ik kan mijn pakket ook niet meer volgen.

Wanneer uw pakket uit handen is gegeven is het de taak aan de bezorger deze zo snel mogelijk bij u te bezorgen. Dagelijks met tientallen andere pakketten. Wanneer de bezorger het aangegeven bezorg moment niet heeft gered doen zij de volgende werkdag een nieuwe poging. Omdat het systeem/ de app dat ook moet verwerken, kan het weleens zijn dat de update van je pakket wat vertraging heeft opgelopen. Heeft u andere vragen m.b.t het verwachten van uw pakket? Neemt u dan contact met ons op, in geval van vertraging en/of vermissing, kan het wel 5 werkdagen duren voordat wij een onderzoek kunnen starten. Stuur ons een What's App bericht of e-mail naar shop@aiwaka.nl

 

Ik krijg een bericht van DHL/ DPD of een ander bezorgingsdienst dat mijn pakket is verzonden. Kan dit kloppen?

Ja dat kan, naast POSTNL verzenden wij ook weleens via andere post bedrijven. Onder anderen DPD of DHL, meestal maken we gebruik van DHL of DPD als de pakketten buiten Nederland verzonden moeten worden.

 

 

 WASVOORSCHRIFTEN

Om de kwaliteit van je aanwinst te waarborgen raden we je aan deze niet warmer dan 30º graden te wassen. Centrifugeren tot 1200. Indien niet anders mogelijk, dan kunnen ze eventueel 40º graden verdragen. Altijd binnenstebuiten, niet in de droger en niet strijken op het logo.

Jerseys - Het liefst koud en/of op de hand om krimpen te voorkomen. Het jaqguard materiaal dat gebruikt wordt is nou eenmaal gevoelig. Hiermee behoud je wel zo lang mogelijk kwaliteit. 

Shirts/ Hoodies - 

Accessoires - Niet wassen op º graden. Het liefst met de hand, in de wasmachine op de functie handwas. Ook kopjes en glazen raden we af in de vaatwasser vanwege loslatend logo's. 

Jassen ( gewatteerd)- Niet warmer dan 30º graden, centrifugeren maximaal 1200, als het kan binnenstebuiten. Niet drogen wel ophangen. Indien je wenst deze te drogen, kan het eventueel op een medium of lage stand, voeg er 2 of 3 tennisballen bij om de jas weer opgeklopt te krijgen.

 

KORTING

Hoe pas ik de kortingscode toe?

Controleer of de code nog geldig is en/of alle eisen zijn toegepast. Vul daarna de code in. Voor mobiel en tablet/ Ipad kunt u de code na het uitvouwen van je "Bestel overzicht weergeven ▽" toepassen. In geval van desktop ( computer) of laptop is dit overzicht al uitgeklapt. Dat betekent dat u de code gewoon kunt invoeren. De korting wordt automatisch verrekend.

In geval van bundel kortingen worden deze standaard automatisch toegepast.

Mocht u nog vragen hebben, neemt u dan contact met ons op via +31 0628339249 of stuur een e-mail naar shop@aiwaka.nl

 


BETALEN

Kan ik achteraf betalen?

Jazeker, bij ons kunt u gebruik maken van klarna of zelfs in termijn met 0% rente. Vul de gegevens zorgvuldig in. Na een korte toetsing en akkoord van Klarna maken wij uw bestelling gereed.

Kan ik ook betalen via een betaalverzoek?

Dat kan! Plaats je bestelling via onze klantenservice ( +31 0628339249 ). Of mail uw order naar shop@aiwaka.nl. Wij sturen dan een betaallink van de volgende aanbieders: Mollie, KNAB bank (op naam van Ai Waka). Pas na ontvangst van uw betaling worden de bestelling verwerkt.

 

UITVERKOCHT

Mijn bestelling is niet meer beschikbaar of uitverkocht Hoe nu verder?

We doen altijd ons uiterste best onze voorraad up to date te houden. Toch kan het weleens voorkomen dat de inventarisatie van de leverancier wat vertraging heeft opgelopen.

Wanneer dit het geval is brengen we u hier zo snel mogelijk van op de hoogte. We mailen u dan de verwachtte levertijd en/of een passend alternatief. U kunt zelf de keuze maken of u op de (na) bestelling wilt wachten of graag van het alternatief gebruik wilt maken.

U heeft het recht de bestelling binnen 2 werkdagen na het kenbaar maken van de geschatte levertijd, te annuleren. Dit kan alleen via ons contact formulier of per e-mail. Het verzoek dit zo snel mogelijk te doen, omdat we natuurlijk als een speer alles in orde zullen maken. Wanneer het proces al van start is gegaan kunnen we helaas geen bestellingen annuleren. Na het ontvangst van uw bestelling kunt u deze retour aanmelden en naar ons terug sturen.

Wanneer het artikel niet meer leverbaar is heeft u maximaal 2 werkdagen om akkoord te geven voor een alternatief. Indien u hier niet op reageert wordt uw order automatisch geannuleerd. De betaling zal dan z.s.m, uiterlijk binnen 14 dagen, terug worden gestort op de rekening waarmee de bestelling is betaald.

 

PRE-ORDER

Waarom werken jullie met pre-orders?

Pre-orders geven ons de mogelijkheid om grotere aantallen te produceren op een manier die voor onze onderneming betaalbaar blijft. We werken samen met een productieteam, en het kost tijd om elk item zorgvuldig te realiseren.

Een pre-order betekent dus dat je iets langer moet wachten, maar het is het absoluut waard, je ontvangt een item van hoge kwaliteit waar je nog lang plezier van zult hebben.

Doen jullie alleen Suriname of ook andere landen?

We leveren zeker ook aan andere landen. Ai Waka begon met Suriname Jerseys, maar inmiddels maken we ook jerseys voor andere landen en daar stopt het niet.

Ons merk staat voor het ondersteunen en verbinden van verschillende culturen. Wij geloven dat we, ondanks verschillen in taal en gewoontes, allemaal met elkaar verbonden zijn. Dat is iets wat we willen omarmen, zodat iedereen zijn of haar roots met trots kan dragen.

 

Voor al uw overige vragen, opmerkingen, klachten en/of suggesties neemt u contact met ons op via Whats app ( +31 0628339249), E-mail shop@aiwaka.nlof via onze website en vul het CONTACTFORMULIER in.